REKLAMACJA
HejMy jest zobowiązany do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych i ponosi z tytułu rękojmi względem Klienta będącego konsumentem przez 2 lata od daty wydania rzeczy.
PROCEDURA ZGŁOSZENIA REKLAMACJI
W sytuacji wystąpienia wady fizycznej lub prawnej Klient będący konsumentem może złożyć do Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z trzech działań:
– wymiany towaru na nowy
– naprawy towaru
– odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Aby złożyć reklamację należy:
– dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt,
– wypełnić formularz reklamacji, który został wysłany wraz z produktem (jeśli nie posiadają Państwo formularza można go wydrukować tutaj) .
Reklamowany produkt z dołączonym formularzem reklamacji, dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym), należy odesłać na adres:
HejMy sp. z o.o.
ul. Starokrakowska 135
26-600 Radom
PAMIĘTAJ!!!
E-sklep HejMY nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
REALIZACJA REKLAMACJI
HejMY w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wraz z towarem, rozpatrzy Twoją reklamację. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta na koszt e-sklepu HejMY. W przypadku nie uznania reklamacji przez e-sklep, koszty przesyłki pokrywa Klient.
O rozpatrzeniu reklamacji zostaną Państwo poinformowani drogą e-mailową.